Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Γύφτισσα μέρα στο παλιό μουράγιο...


Γκαντεμομέρα και σήμερα... Ξεποδαριάστηκα πρωί πρωί να γυρίσω σπίτι άρον άρον, μια ώρα αφού είχα φύγει, νομίζοντας ότι έχω αφήσει το μάτι της κουζίνας αναμμένο, ξεποδαριάστηκα το μεσημέρι να τρέχω -αλυσιτελώς φυσικά- σε 5 υποκαταστήματα της Vodafone να βρω συσκευή χρησιδανεισμού για το Vodafone Mobile Connect μου που τον τελευταίο καιρό έχει τάσεις αυτοκτονίας και όταν κατάκοπη γύρισα στο ρημάδι μου κι άνοιξα την τηλεόρασή μου ονόματι Τιβή (όπως Βιβή) να δω τι άλλο γκαντεμιάστηκε σήμερα, τι να δω; Τη στρογγυλή θεά να φλερτάρει ανερυθρίαστα με το παιδί που βλέπετε... Και πάνω που έβλεπα ήχους και άκουγα χρώματα, τηλεφωνεί ο αρχι-ρεμπεσκές φίλος μου να με ρωτήσει αν βλέπω τον αγώνα... Και μαθαίνω ότι το παιδί λέγεται Αλέξανδρος Τζόρβας (μάλλον) και είναι τερματοφύλακας (how obvious) όχι μόνο της Εθνικής αλλά και του Παναθηναϊκού... Εκεί έκλεισα νευριασμένη την τηλεόραση και πήγα για ντους... Σε κάποιο σημείο του Σύμπαντος σήμερα είναι Τρίτη και 13... Χαλλλαρά σε λλλέω... Ώρα για ύπνο, μου φαίνεται... Αν και έχω πολλά ερωτήματα να τριβελίζουν το ακατοίκητο...
α) Ποιοι είναι οι Celesty;
β) Γιατί πρέπει ο Τζόρβας να είναι Παναθηναϊκός;
γ) Όντως η επιδερμίδα αναδομείται μεταξύ 11 και 1 το βράδυ; Αν ναι, δεν πάμε καλά...
δ) Τι είναι το σύνδρομο Portnoy; Σε καβαλάει ο διάολος από όσα βλέπεις γύρω σου κι αρχίζεις να παίζεις σαν τον Portnoy με ό,τι βρεις μπροστά σου;
ε) Πότε θα ξανάρθουν οι Maiden; By the way, το video της ίσως καλύτερης συναυλίας τους στην Ελλάδα αφιερωμένο στους 35.000 και κάτι τρελαμένους που μόλις είδαμε τα γερόντια επί σκηνής, το χάσαμε τελείως... Scream for me, Athena!

Δεν υπάρχουν σχόλια: