Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Το σαλάμι


Στίχοι: Βασίλης Νικολαΐδης
Μουσική: Βασίλης Νικολαΐδης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Νικολαΐδης
Άλλες ερμηνείες: Πάνος Μουζουράκης

Μ' άφησες μόνο, ο διάολος να πάρει τη μοίρα μου
θα σ' είχα σφάξει αν ήταν του χαρακτήρα μου.
Μ' ένα σαλάμι αφημένο καιρό στο ψυγείο
είπα λοιπόν κι εγώ να σου κάνω ένα αστείο.

Και πήρα τους μπάτσους αμέσως και τους τηλεφώνησα
και παγωμένα τους είπα πως σε δολοφόνησα
στην μηχανή του κιμά, είπα, σ' είχα λιανίσει
και ένα σαλάμι με σένα πως είχα γεμίσει.

Και ήρθαν στο σπίτι αμέσως για να με πιάσουνε
και στα μπαλκόνια βγήκανε για να δικάσουνε.
Πω πω, να δεις το αίμα του πλήθους παγώνει
μ' ένα σαλάμι που παίρνουνε σ' ένα σεντόνι.

Και πλάκα να δεις, να γράφει ο τύπος διάφορα
και ν' απορώ, κοίτα ρε πως τα κατάφερα
για να σε κάνω κοντά μου ξανά να γυρίσεις
στ' αλλαντικά να κοπούν εντελώς οι πωλήσεις

Και πλάκες επίσης γινήκαν στην αναπαράσταση
που μου τη βαράει κι αρχίζω κι εγώ την παράσταση
τους δείχνω, να, φέτες κόβω απ' το σαλαμάκι
και τους ρωτάω αν έχει κανένα ουζάκι

Που λες, τους την δίνει να θέλουνε να με λιντσάρουνε
και για μια πλάκα την κεφαλή να μου πάρουνε.
Κάπου εδώ μωρό μου τα αστεία τελειώνουν
προφυλακιστέο με βγάζουν και μέσα με χώνουν.

Και λέω την αλήθεια και τώρα πια δεν με πιστεύουνε
τρελοί και γιατροί μες το Δαφνί μ' αποφεύγουνε
και περιμένω, μωρό, μου να ‘ρθείς να τους πεις
πως είσαι καλά, δεν είσαι σαλάμι και ζεις ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: