Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Debate...


...και πράσσειν άλογα! Τι ήταν κι αυτό το χτεσινό; Α πα πα... Ο Χιου, το κατοικίδιο -δώρο γενεθλίων από τον αγαπητό Αλέξη- είχε θέμα με τα δοντάκια του (τούτο που βλέπετε εκ δεξιών είναι πιστό resemblance του αληθινού), ο Θωμάς, ως συνεπής παθολόγος με ειδίκευση εσχάτως στην κυνοψυχολογία -πες τον και κτηνίατρο- έπαιζε με το ζωντανό (είχε σκυλοβαρεθεί, εν τω μεταξύ, όχι ο Χιου, ο Θωμάς), η Ελπίδα και η Δώρα λέγανε κλασικά για άντρες - τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα- ο Αλέξης είναι πασόκεμον από 2 μηνών οπότε το debate δεν του έλεγε και τίποτα (μόνο τον Σρόιτερ παρακολούθησε, μισός Γερμανός γαρ), ο Ρεμπέσκ, ο Άρης και η Μαρία ήταν απόντες... Ο Ρεμπέσκ για σοβαρό λόγο κι ο Άρης για... ελαφρό λόγο! Η Μαρία μάλλον θα ήταν σε κανένα Bandoneon για tango. Τι την ήθελα την παρέα, τη μέθεξή μου μέσα; Αυτά δεν είναι παιδιά, η κατάρα του Φαραώ είναι!
Και πάμε επί της ουσίας. Ο Καραμαν(α)λής, το χαλβά του, οι κουμπαριές του μια χαρά και να προωθηθεί η ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας αν αυτή εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της. Τι να εκπληρώσει, ρε μάστορα, σε λίγο ο εναέριος χώρος της Σμύρνης θα επεκτείνεται λίγο πιο δυτικά της Λάρισας, πλάκα μας κάνεις; Τον Τσιτουρίδη τον έσφαξε στο γόνατο, τον δε Σουφλιά μια χαρά τον κάλυψε... παρεξηγήσαμε βρε τον άνθρωπο... για αυθαίρετα θα τον κατηγορήσετε τον χριστιανό, απαίσιοι παλιοχαρακτήρες; Δεν υπάρχει φιλότιμο πια, κύριέ μου... τι να λέμε. Όσο για τα 30-40 άτομα που έκλειναν το κέντρο, είναι ίσως οι ίδιοι που το Δεκέμβρη ξεκολλούσαν πλάκες στην πλατεία Κοραή και οι μπάτσοι τους κοίταζαν χωρίς να κάνουν το παραμικρό, όταν σε άλλα κράτη θα τους κρεμούσαν ανάποδα να παριστάνουν το προσούτο San Daniele. Για τα stage βέβαια, γενικολογίες... και όπως πάντα η επωδός "θα πάρουμε τα απαραίτητα μέτρα τώρα, ή θα μείνουμε στα ευχολόγια και στα ευχάριστα μέτρα που προτείνει η αξιωματική αντιπολίτευση;". Και άντε πάλι επίθεση στο ΠΑΣΟΚ. Τόσα χρόνια κυβέρνηση και τους φταίει ακόμα η αντιπολίτευση! Εντυπωσιάζομαι...
Γιωργάκης, aka G.A.P: Δεν ταλιμπανίστηκε σαν τον "πάρε-πάρε" Κωστάκη που γκάριζε αδιαλείπτως (αλήθεια, γιατί φωνάζει; Σε στούντιο είναι, όχι στο γήπεδο, δίπλα ήταν οι έρμοι οι δημοσιογράφοι και το μικρόφωνό του -δυστυχώς- ανοιχτό... Έλεος ρε φίλε...) Για τα πανεπιστήμια, συνεχίζει να υποστηρίζει το άρθρο 16. Μέγιστο σφάλμα διότι με ιδιωτικά πανεπιστήμια, ταρτλά σοσιαλισμός. Για τη FYROM λογικά τα λέει... προωθήστε μια κοινά αποδεκτή λύση κι εμείς δεν έχουμε καμιά καούρα να προβάλλουμε βέτο, έχουμε και τραχανά απλωμένο... Στα οικονομικά, νοικοκύρεμα του κράτους και όχι πάγωμα μισθών και συντάξεων. Επιφυλάσσομαι ως προς τη δυνατότητα υλοποίησης αλλά από το στόμα σου και στο αυτί σου, Γιώργο μου... Και φυσικά πράσινη ανάπτυξη... βρε GAP μου, χρυσό μου παλικάρι, δεν τα λες στο Μασατσούσετς, στο Ελλαδιστάν τα λες... να σου πω πώς ακούγονται ή θα σε στενοχωρήσω; Σαν τα "ιπτάμενα στιλέτα" χωρίς υπότιτλους! Άστα να παν στο διάλο... Το Σημίτη τον θες, τον Τσοβόλα γιατί δεν τον θες;
Αλέκα. Η λατρεία μου. Κλασικά εικονογραφημένα, τεύχος 22ο, έκδοση 856η. Πασιονάρια. Ταξική εκμετάλλευση και νά 'χαμε να λέγαμε. Να φορολογηθεί το κεφάλαιο με 45%. Εκεί ήταν που μας άκουσε η γειτονιά, πέσαμε από τους καναπέδες. 70% μου βγήκε, να το αφήσω; Τι λες, ρε κοπελιά, σοβαρέψου σε παρακαλώ... Για τα εξωτερικά μας κλασικά φταίει το ΝΑΤΟ κι όχι ο δάμαλος, για τα περιβαλλοντικά δεν μας είπε και τίποτα επί της ουσίας. Μας είπε όμως 2 ωραία πραγματάκια: το ένα ήταν ότι το ΚΚΕ έχει επιχειρήσεις που το χρηματοδοτούν -μην ξαναπετύχω κομματόσκυλο με κουπονάκια και Ριζοσπάστη για πούλημα, έξαλλη θα γίνω! Το δεύτερο ήταν πραγματικά σωστό. Αν θες να εξαφανίσεις τα αυθαίρετα, μην ξεκινάς από το μικρό σπίτι των Όλσεν στο λιβάδι, ξεκίνα από την πισινούχα βίλα του κάθε Γιάγκου Δράκου και ρίξε... Έχει ένα πόιντ, δε μπορώ να πω!
Καρατζαφύρερ (αφήνω τις αγάπες για το τέλος). Νοσταλγός του ροκ εν ρολ και του Πούτιν, οπαδός των ποσοστώσεων αναφορικά με τους μετανάστες ( η επιδότηση της ΕΕ είναι γλυκιά ακόμη και για τους εθνικόφρονες) με σαφή θέση για το περιβάλλον: όταν ο κοσμάκης δεν έχει να φάει, δε νοιάζεται για το περιβάλλον. Θεότητα. Μας εντυπωσίασε με τη στάση του σχετικά με την εκκλησία. Να συνδράμει στην εθνική οικονομία και να αρκεστεί στα θρησκευτικά καθήκοντα χωρίς επιχειρηματικές κινήσεις. Ας του πει κάποιος ότι ο Κρις που είχε κάνει την Εκκλησία παζάρι πέθανε... και ότι η επόμενη εκλογή δεν έγινε με έξωθεν πιέσεις!
Και μια μικρή, πικρή ιστορία για να προλάβω τους χριστιανοφονταμενταλιστές: Πριν την εκλογή του ως αρχιεπισκόπου και ενώ ήταν δεσπότης στο Βόλο, ο Χριστόδουλος είχε δεχτεί την επίσκεψη του τότε νεοαφιχθέντος πρέσβη των ΗΠΑ Μπερνς. Και είχε τόση προτεραιότητα ο μακαριστός λέμε τώρα, ωστε ο Μπερνς τον επισκέφθηκε πριν καν επισκεφθεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας! (Σας λέει κάτι ή κύλησε σαν τη βροχή στον τσίγκο;) Και λίγο πριν την εκλογή αρχιεπισκόπου, όταν το παιχνίδι ήταν ανάμεσα στον Κρις και τον Τζερόνυμο είχαν διαρρεύσει φήμες ότι δήθεν ο Ιερώνυμος χρηματιζόταν... και παρέμειναν ανεπιβεβαίωτες ως σήμερα! Είπατε τίποτα;
Τσίπρας. Πίσω από τις λέξεις, έρχεται ο Αλέξης. Το γλυκό αγόρι. Που πέραν της πλάκας, στο Φίλιον που τον πετύχαινα παλιότερα, μου είχε κάνει εντύπωση η ευγένειά του. Στιγμές γέλιου και με τον Αλέξη... "δεν υπάρχει κανένας πολιτικός αρχηγός που να πει ότι δεν έχει περιβαλλοντική πολιτική"... εεε, βασικά ξέρω κάποιον που δε λέει ότι έχει περιβαλλοντική πολιτική, πιάνεται; Σχολίασε την πτώση των ποσοστών του κόμματος -τη φωτογράφηση τη σκεφτήκατε;- και είπε το βαθυστόχαστο "και μέσα και έξω δεν πάμε καλά". Χαρήκαμε για τη γνωριμία, μάστορα... και μετά; Μετά είπε για τον Ηλιόπουλο και ότι είναι αδιανόητο να περιμένουν άνθρωποι 15 μήνες για να δικαστούν. Κανείς δε διαφωνεί, αλλά ούτε και καμιά πρόταση επί της ουσίας ακούσαμε, Αλέξη μου... Οφείλω να ομολογήσω εδώ ότι ίσως επειδή λατρεύω τις μεγάλες παρέες, ίσως επειδή τρέφω βαθύτατη συμπάθεια στους χασογκόληδες, παρόλο που στον ΣΥΡΙΖΑ γίνεται της επί χρήμασι, πολύ μου αρέσει αυτή η ακομπλεξάριστη συλλογικότητα...
Last but not least, Nikooooos Chrysogelooooos! Παιδιά, αυτός ήτανε guest. Δεν παίζει να ζει στην Ελλάδα, μάλλον τον φέρανε με ΚΤΕΛ από τα εξωτερικά. Ξεκινάμε: οι πολιτικές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ είναι λάθος. Σύμφωνοι, είσαι ο αρχηγός μας. Ποιές είναι οι σωστές; Κι έρχεται η απάντηση "Η απάντηση στην κρίση είναι αλλαγή της οικονομίας σε μία κατεύθυνση περιβαλλοντικά πιο υπεύθυνη." Εκεί μένεις με το πιτσοκόμματο μετέωρο. Το μετέωρο βήμα. Δηλαδή η παγκόσμια οικονομία κατέρρευσε επειδή λιώνουν οι πάγοι. Σώπα ρε Νικολάκη και νομίζαμε ότι κάτι ασυνείδητοι γκόλντεν μπόις τα είχαν κάνει όλα μπιιιιιιιιιπ... Κοίτα όμως τι μαθαίνει ο άνθρωπος... Και συνέχισε: απεξάρτηση από πετρέλαιο και λιγνίτη. Μεθαδόνη απο δω και πέρα. Μην παίρνετε (ναρκωτικά) πετρέλαιο και λιγνίτη, δε φτάνουν για όλους... Κι εγώ έχω λυσσάξει, Νίκο μου, να βάλω ηλιακούς συσσωρευτές στη στέγη όπως στο ντοκυμαντέρ που είδα με την Γερμανία, αλλά εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε... Βαλκάνια είπα και θυμήθηκα. Παιδιά είναι guest ο τυπάκος, χαλαρά. Εκεί για τη FYROM μια ελβετική ουδετερότητα, ένα μητσοτακικό σχεδόν "περασμένα-ξεχασμένα", ένα πράμα large και άνετο, λες και δεν τους έχει στα σύνορά του, λες και ζει στη νήσο των Αζορών... τι να πω... Και βέβαια, στον τομέα Δημόσια Διοίκηση πρωτοτύπησε... πού πήγαν τα Siemenοευρώ... Υποκλιθήκαμε στον προβληματισμό του ανδρός. Ποιά πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα; Ε;
Καλά, βέβαια δεν μπορώ να μη σχολιάσω την απουσία του δικού μας Προκόπη Δούκα... (Γιατί δε σε καλέσανε, τέκνον μου; Και καλά έλλειψη αντικειμενικότητας λόγω κρατικού καναλιού;)
Εν αναμονή του debate των δύο, λοιπόν! Ο Χιου γκρινιάζει εδώ και ώρα και δε θέλω να μάθω τι θα γίνει αν δεν πάμε βόλτα σύντομα!

*Στο τρυφερό ενσταντανέ, βλέπετε τον άρχοντα των debate, τον εκφραστή της ευγένειας και της δημοκρατικότητας, έναν αληθινό τζέντλεμαν. Όχι ρε παιδιά τον Ομπάμα, τον άλλον λέω!


Υ.Γ. Κι επειδή οι προαναφερθέντες φίλοι βαρέθηκαν να βλέπουν debate πριν καν ξεκινήσει, βγάλανε τα επιτραπέζια για να με κολάσουνε και τα καταφέρανε γιατί κολάζομαι εύκολα. Το νεοαποκτηθέν "Στα κάστρα του Μυστρά" είναι ωραίο παιχνίδι στρατηγικής, αν σας αρέσει δε και το Βυζάντιο, οι δολοπλοκίες, η ιστορία και τα κάστρα, θα το απολαύσετε! Θα το βρείτε στην Κάισσα: αν είστε στο κέντρο, ανεβείτε την Ιπποκράτους-όχι με το αυτοκίνητο, θα κάνετε ζμπαμ, είναι κάθοδος- με τα πόδια. Στην Καλλιδρομίου, λίγο πιο πάνω από το Πασοκοχωριό, υπάρχει Κάισσα. Ακριβώς πάνω από το μπατσομάγαζο. Απλά μην το παίξετε με κτηνίατρο-παθολόγο-κυνοψυχολόγο γιατί μάλλον θα σας νικήσει.
Σας φιλώ στη μούρη απαξάπαντες.

12 σχόλια:

Τσαλαπετεινός είπε...

Παραδίδομαι στην κατά Freedom εκδοχή της συνάντησης των έξι στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ- προσπαθώ να αποφύγω τη λέξη debate αλλά δεν τα κατάφερα - και φυσικά στην επιλογή της εικονογράφησης της εν λόγω ανάρτησης.

Στις επόμενες εκλογές νομίζω ότι πρέπει να διεκδικήσουμε εγκαίρως τη συμμετοχή του δικού μας ανθρώπου στην δημοσιογραφική ομάδα.

Prokopis Doukas είπε...

Α, πολύ σας ευχαριστώ, αλλά ο εκπρόσωπος της ΕΡΤ είθισται να συντονίζει και όχι να ρωτάει - και άλλωστε έρχομαι δεύτερος, μετά την αγαπητή (και παλαιότερη) Μαρία Χούκλη... :-)

Elpida είπε...

Γειά!
Ενοχλώ; Να φύγω; Το κομμάτι που έβαλες το μεσαιωνικό είναι κι αυτό ρικουέστ Αλέξη ε; Ρε ζουζούνα, εκείνο το ωραίο το τραγούδι με τον Μπιθικώτση που θέλαμε να χορέψουμε στα γενέθλιά σου και δε μας άφησες, θα το βάλεις; Με την καρδιά...θυμάσαι; Που γυρνάς και δεν απαντάς στα τηλέφωνα; Βόλτα με τον κοπρίτη σου;
Φιλάκια τρελό μου
Ωραία τα λες, εγώ δεν πήρα είδηση ότι ειπώθηκαν όλα αυτά! Πάλι καλά που έχουμε εσένα να μας τα λες χε χε!

Dr. Άρης είπε...

Ο Χριστός είπε να αγαπάμε τον πλησίον μας κι εγώ χτες είχα να αγαπήσω μια πλησίον μου. Ελαφρός λόγος, δε λέω, αλλά απόλυτα χριστιανικός. Ο Κύριος με τα σου.
Πού κοπροσκυλιάζουμε και δεν απαντάμε στα τηλέφωνα;

Dr. Thomas είπε...

Μεγαλειοτάτη
Τα εισιτήρια παρελήφθησαν κανονικώς (8 τον αριθμόν) και η Λευτέρω θα μας αναμένει αύριον εις Λυκαβηττόν. Θερμαντικό ευελπιστώμεν να φέρει η υψηλότης σας, εκείνο το ωραίο το γερμανικούν μετά των μπαχαρικών; Είχατε νέας παραλαβάς -όπως είδα- μάλλον εκ της του χερ Χάινριχ κάβας, οπότε εκλιπαρώ την χάρη σας δι ολίγας σταγόνας. Και παρακαλώ όπως παραλείψητε αποκαλείν με κτηνίατρον... τα κάστρα τα κέρδισα με την αξίαν μου άλλωστε και με το σπαθί μου.
Σας ασπάζομαι και θα είμαι εκεί αύριον εις τας 6.30 μου μου ασκαρδαμυκτί. Ευελπιστώ να έχετε επιστρέψει. Ρικουέστιον εξ εμού οτιδήποτε από τη σόλο καριέρα του αξιοτίμου φίλου σας, κυρίου Μιχαήλ Κίσκυ, πλην αυτών που ακούγονται εκ του ποντκαστίου.

Freedom είπε...

Καλλιτέχνη μου
Είσαι και καλλιτέχνης, είσαι και πολυθεσίτης γιατί αναμεταδίδεις ντιμπέιτια και μου τρως τη τζιαπάτα μου. Στα αθλητικά σου γρήγορα!
Χαίρομαι που σε κάλυψα, η φωτό είναι από το προσωπικό αρχείο της καμπάνιας που κάναμε με τον Μπαράκ, ήταν κορυφαία στιγμή δημιουργίας για τον ΜακΚέιν...
Θα κάνουμε καθιστική διαμαρτυρία της επόμενη φορά -αν και η Χούκλη είναι από τα ελάχιστα γυναικεία πρότυπα που έχω και υπέρτατη συμπάθεια. (Συγγνώμη Προκόπη.)

Freedom είπε...

Προκόπη μου
Δυστυχώς "πιάσαμε" την εκπομπή σου από κάποιο σημείο και μετά -περιττό να σου πω ότι για το παρεάκι έχεις γίνει κάτι σαν μακρινός ξάδερφος- και τα πήγες μια χαρά! Το έχεις το debate, αγαπητέ μου...και το παραέχεις.
(Η επιλογή γραβάτας ήταν όντως λίγο άστοχη, αλλά έχεις κάνει και εξαιρετικούς συνδυασμούς και συμψηφίζονται υπέρ σου)
Πάντως, ένας δημοσιογράφος και δη συντονιστής για τα τρία κρατικά κανάλια μου φαίνεται κάπως άδικο.
Προκόπη ζούμε σε debate για να σε δούμε! :-)

Freedom είπε...

Καλώς τα κχτηνάκια μου
ήρθη το εμπάργκο σχολίων; Πολύ χαίρομαι. Γουέλκαμ μπακ ωρέ.
Έλπα μου
Αυτό εδώ το μαγαζί έχει ως κύρια αποστολή του να πληροφορεί τον απληροφόρητο και να γκουρμεδιάζει τον σαβουροφάγο. Οπότε, δε χρειάζονται ευχαριστίες, καλή μου. Ο Χιού είναι λαμπραντοράκι με βούλα στο αυτί, δεν είναι μπασταρδεμένο τσιουάουα σαν κάτι άλλα! Και όταν γίνει 3 θα είναι ένας σκύλαρος χιου(τζ) όχι ποντίκι!
Το τραγούδι λέγεται "είχα φυτέψει μια καρδιά" και το λατρεύω και δεν χορεύεται. Καλά, χριστιανή μου, έχεις δει πολλά τραγούδια Θεοδωράκη να τα χορεύουν; Θα το ψάξω και θα το αναρτήσω, ντοντ γουόρυ.
Το μεσαιωνικό λέγεται "music was my first love" και δεν ήταν ρικουέστ Αλέξη, είναι από τα αγαπημένα μου κομμάτια. Σίμπλυ.
(Ωρέ τι ωραία ελληνικά μιλάω, η χώστες!)
Είμαι στα πατρώα τε και μητρώα εδάφη εξ ου και απαντάει ο τηλεφωνητής. Σενγκεν;

Freedom είπε...

Άρη μου
Ελαφροκυνηγέ μου εσύ.
Καλά έκανες και ακολούθησες τα χριστιανικά κελεύσματα, παλικάρι μου, ο κύριος με τις πάστες... Θα μας τα πεις απόψε, όταν θα τραγουδάει η Ασλανίδου, αλλιώς θα κοιμηθώ στον ώμο σου. Είμαι στο πατρικό μου, ωρέ, τι να κάνω, εκτροπή; Αφού είστε ζαβά και θα μου ξυπνήσετε τη φαμίλια τις ώρες που παίρνετε!
6.30 μου μου νταν να είσαι κι εσύ απίκο στο ρημαδιακό μου, μετά το φαγητό εγώ θα φύγω άλλωστε από δω, οπότε θα σας περιμένω. Αν επιδοθείς σε κανένα ελαφροκυνήγι πάλι, θα δικαστείς ωσεί παρών.
Φιλί δεν έχει.

Freedom είπε...

Γιατρούλη της φτωχιάς αυλής
Ανθέ της ερημιάς μου
Ο μπαμπάς -του Αλέξη- Ερρίκος τω όντι μοι παραχώρησε ευγενώς εξαιρετικής ποιότητος οίνον μετά μπαχαρικών, παραγόμενον -εδώ είναι το καλό- εις λίμιτεδ ποσότητας εκ κτήματος πλησίον Φρανκφούρτης και υμείς είστε κατίνος υπερμεγέθης. Θα οργανώσω λοιπόν κρασοσυσσίτιον άμα τη επιστροφή μου, περάστε να γεμίσετε το φλασκί σας ως άλλος Αστερίκιος.
Μισό όμως, γιατί οχτώ εισιτήρια; Ρεμπέσκ, Αλέξης, Άρης, Θωμάς, υμείς, Ελπίδα, Δώρα, Μαρία και η αφεντιά μου. Μένει ένας άνευ εισιτηρίου...ή μετρώ λάθος;
Το ρικουέστιον θα γίνει δεκτόν, όταν δε, συναντήσω εις τα τέλη Οκτωβρίου τον φίλον μου, θα θέλατε εν τισέρτιον υπογεγραμμένον ή ουχί; Ο φίλτατος Ρεμπέσκιος εζήτησε πλήρην γκαρνταρόμπα υπογεγραμμένη παρά του Μιχαήλ, ο δε Αλέξανδρος εξαρκείται εις εν απλόν αυτόγραφον.
Θα σας αναμένω απαξαπάντες εις τας 6.30 μου μου ασκαρδαμυκτί, θα έχω ήδη επιστρέψει εις Βερσαλλίας ως τότε.
Το κτηνίατρος θα σας συνοδεύει εις το διηνεκές, ως οι γαλλικοί κρίνοι τους της Βαστίλλης κρατουμένους και το "ελαφροκυνηγός", τον έτερον ιατρόν της παρεός.
Έρρωσθε

Τσαλαπετεινός είπε...

Freedom, έλα μαζί με το ένα με το δύο με το τρία: "Πρόκόπη ζούμε σε debate να σε δούμε"!
Στο κάτω κάτω δεν πρέπει να έχουμε εκπροσώπηση και εμείς οι μπλογκερς;

Κι επιστρέφω στα (καλλιτεχνικά) αθλητικά μου

Σε ασπάζομαι δις
Τ.

Freedom είπε...

Καλλιτέχνη-σπορτκάστερ μου
Πόσο με καταλαβαίνεις... Λοιπόν, αν παίζεις και μπουγέλο, θα γίνουμε πολύ φίλοι εμείς, ιδίως τώρα που ξέρω ότι είσαι και ποδηλάτης! (By the way, αυτά που λέγανε για ποδηλατοδρόμους, αηδίες, τίποτα δεν έγινε και τζάμπα οι κινητοποιήσεις...αααργκ!)
Θέλω να δανειστώ κανένα μάστερπις από τα χεράκια σου να κοσμήσω το μαγαζί, έχεις κατοχυρώσει πνευματική ιδιοκτησία, may i?

Φιλιά... :-)