Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Είμαι η Freedom και μόλις ξεκίνησα!


Χαιρετώ σας, αγαπητοί και αγαπητές, που μόλις με πάρετε χαμπάρι θα σπεύσετε στο μαγαζί μου για ντελικατέτσες και λοιπά εδώδιμα. Ανοίγω το τεφτέρι μου, πες το και ημερολόγιο, έχουμε και λέμε: η οικονομική κρίση καλά κρατεί, η χώρα έχει τεμαχιστεί σε μικρά -ελπίζω και αυτάρκη- φέουδα λόγω της κινητοποίησης των αγροτών, ο Ομπάμα -όπως ήταν αναμενόμενο- δεν πήρε θέση στο σφαγιασμό των Παλαιστινίων και μέσα σε όλο αυτό τον πανικό, μια Πετρούλα (συγχωρέστε με, αλλά επώνυμο δε θυμάμαι) τελειώνει επί καθημερινής βάσεως...
Σκέφτομαι να κατεβάσω την "Αποκάλυψη" από το πάνω ράφι, να δω ποιά σάλπιγγα σφύριξε, να υπολογίσω η γυναίκα αν θα μου φτάσουν τα λινγκουίνι... Πάντως από όσο θυμάμαι, κάτι για ένα τέρας με πολλά μάτια και πολλά κέρατα έλεγε, για ντεκαπαρισμένη ξανθιά όχι... Not guilty η Πετρούλα. Πάντως, ο Θεούλης να με βγάλει ψεύτρα, σε κάτι χρόνια βλέπω τις διάφορες Πετρούλες να παρουσιάζουν δελτία ειδήσεων τσιτσιδωνόμενες. Και ξέρω ότι αυτό δεν θα δυσαρεστήσει καθόλου τους πεινασμένους για σάρκα Βαλκάνιους (που έτσι κι αλλιώς δεν παρακολουθούν ειδήσεις) αλλά τουλάχιστον θα πρέπει και οι πεινασμένες Βαλκάνιες να έχουν τα αντίστοιχα κανάλια.
Εκεί να δείτε πωλήσεις τηλεοράσεων ο Κορασίδης... Διαζύγια (θα δουλέψουν και οι δικηγόροι), επιμέλειες παιδιών (θα δουλέψουν και οι νταντάδες-οικιακές βοηθοί), ντελίβερυ (θα δουλέψουν και οι πιτσαρίες) για να μη μιλήσω για την αυτόματη άνοδο της πνευματικής μας στάθμης ως λαού. Γιατί με το μπούρου-μπούρου, έστω και από τσιτσιδωνόμενους/ες όλο και κάτι θα μείνει στο ακατοίκητο, δεν μπορεί! Μη σας πω ότι θα ξαναγυρίσουμε σε πρότυπα αρχαίας Ελλάδας, όπου όλοι ήταν ημίγυμνοι πλην όμως μορφωμένοι και πνευματικά ανώτεροι. Τι επίπεδο, τι μόρφωση, τι εγκύκλιες σπουδές! Η χαρά του μπουμπούκου. Παναγία μου.... Μισό λεπτάκι να ξορκίσω το πόλτεργκάιστ που τρούπωσε μέσα μου και ζητάει να συρθεί η Τουρκία στο ΕΔΔΑ κι έρχομαι.
Πάντως δεν καταλαβαίνω αυτό τον πανικό που δημιουργούν τα κανάλια επειδή οι δρόμοι είναι κλειστοί. Υπάρχουν τραίνα, πλοία και αεροπλάνα γα τις μετακινήσεις και τις μεταφορές. Για όνομα, δηλαδή... Πάντως δεν μπορώ να πάρω θέση για την κινητοποίηση των αγροτών. Από τη μιά την υποστηρίζω γιατί είναι ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας τους. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρη σχετικά με το αν αυτοί που διαμαρτύρονται είναι οι μικροκαλλιεργητές οι οποίοι πιθανολογώ ότι κάθονται σπιτάκι τους, προσπαθούν να βρουν πώς θα τα βγάλουν πέρα και σίγουρα δεν έχουν γάλα ή πατάτες για πέταμα ή οι "τσιφλικάδες" που απλά περιμένουν περισσότερες επιδοτήσεις. Τι να πω, ξεκάθαρη θέση για τους αγροτοπατέρες δεν έχω. Έχω όμως για την κυβέρνηση, που αποδεσμεύει χρήματα για να τα δώσει, προσέξτε: σε 1) επιχειρήσεις, 2) τράπεζες, 3) εργολάβους δημοσίων έργων, αλλα κάπου εδώ ο γιατρός Ανευλαβής μου βάζει φίμωτρο για να μην εκχυδαϊσω τελείως το μαγαζί, ακόμη δεν ανοίξαμε...
Στο μεταξύ είδα μια καρμπονάρα να μαγειρεύεται και πείνασα... Οπότε, η ξεκάθαρη τοποθέτησή μου είναι ότι πρέπει η ακαματρίς να κλείσει το χώστεν ουντ ντελικατέσσεν μαγαζάκι της και να πάει για μαγείρεμα. Είμαι η Freedom και μόλις έφευγα.

Κουίζ πριν φύγω : Ποιός φίλος από τα παλιά, με έντονη παρουσία στα προ ετών δελτία ειδήσεων, ήταν ο προηγούμενος frontman της μέταλ μπάντας ονόματι Inner Wish; Εδώ σε θέλω, κάβουρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: